Meny
Sök
Logga in
Varukorg
produkt produkter i varukorgen



Fortsätt till kassan
Fortsätt handla
Till kassan Stäng

Vanliga frågor

Bonshop är direkt kopplat till vårt lagersystem, vilket innebär att alla varor du ser på hemsidan finns i lager. Är en vara borttagen från hemsidan är den alltså slut i lager eller har utgått ur sortimentet. Dock kan en produkt vara tillfälligt slut och komma in igen inom kort. Vi reserverar oss mot slutförsäljning och lagersaldofel.

Ja, alla priser på Bonshop är inklusive moms.

Din leverans måste hämtas inom 7 dagar från det att du fått avisering från ditt utlämningsställe. Om du inte har hämtat din leverans inom avsatt tid kommer den att skickas åter till vårt lager, och du blir debiterad för returkostnaden.

Är din leverans skickad med PostNord kan du som kund om du har PostNord-appen  själv gå in och ändra/förlänga liggtiden på paketet/varubrevet utan kostnad.

En fraktkostnad tillkommer vid alla beställningar och beror på paketets vikt, med start vid lägsta fraktkostnad på 39 kr. I kassan kommer du att se den fraktkostnad just din beställning har.

Se vår beskrivning om hur du lägger din beställning under ”så handlar du”.

Har du en rabattkod aktiverar du den i kassan. Skriv in koden längst upp vid utcheckningen i ”kassan”. Klicka på ”Använd rabattkod”. Endast en rabattkod kan användas vid varje köptillfälle, rabattkoder kan inte kombineras med alla erbjudande på sajten.

Företag är varmt välkomna att handla hos M-magasin/Bonshop, vi erbjuder dock inga företagsspecifika betalsätt.

I dagsläget distribuerar M-magasin/Bonshop beställningar endast till svensk adress.

Alla som vill får handla hos M-magasin/Bonshop. För att få de rabatterade prenumerantpriserna måste du ha en aktuell prenumeration inom Bonnier Magazines & Brands AB. Du får handla alla magasinens varor till rabatt oavsett vilket magasin du prenumererar på. Observera att du måste vara över 18 år för att få beställa. Vi skickar endast varor inom Sverige.

Du kan tyvärr inte göra några ändringar i en lagd order. Det kan däremot finnas möjlighet att häva din order om vi inte redan hunnit packa dina varor. Kontakta oss så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.

Du får en orderbekräftelse till din mail efter du gjort din beställning.

Det är för tillfället inte möjligt att köpa ett presentkort.

Vi erbjuder betalning mot Klarna faktura med 14 dagars betaltid. Vi har faktura, delbetalning, kortbetalning och direktbetalning som betalalternativ.

Kontakta vår kundservice på 08-454 95 06, vardagar kl. 08.00 – 18.00.

Om det saknas en vara i din leverans ber vi dig kontakta vår kundservice på 08-454 95 06, vardagar kl. 08.00 – 18.00, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.

Leverans av varor som finns i lager sker normalt inom 3-5 arbetsdagar. Vid större kampanjer och inför stora allmänna helgdagar kan leveranstiden vara upp till 10 arbetsdagar.

Varorna skickas till det utlämningsställe som du väljer i kassan.

När paketet finns att hämta får du en avisering via SMS-avisering.

 

Giltig legitimation och löpnumret som står i din SMS-avisering.

Ej uthämtade paket returneras efter 7 dagar hos utlämningsstället och debiteras med 150 kr.

Tyvärr är det inte möjligt att hämta varor direkt hos oss.

Är paketet och/eller innehållet skadat när du tar emot det rekommenderar vi dig att genast anmäla det på utlämningsstället, kontakta sedan vår kundservice på 08-454 95 06, vardagar kl. 08.00 – 18.00, så hjälper vi dig på bästa sätt.

Vi vill att du ska vara helt nöjd med dina nya varor från Bonshop och erbjuder därför öppet köp i 14 dagar från det att du har mottagit din beställning (gäller ej skönhetsprodukter och smink). Du som kund har också alltid rätt till 14 dagars ångerrätt vid köp hos oss online, i enlighet med distansavtalslagen.

 

Vi vill att du ska vara helt nöjd med dina nya varor från Bonshop och erbjuder därför öppet köp i 14 dagar från det att du har mottagit din beställning (gäller ej skönhetsprodukter och smink). Du kan välja att returnera hela eller delar av din beställning men du måste själv bekosta returportot.

 

Varorna som returneras ska vara i samma skick som du mottagit dem i och får inte ha skadats, tvättats, ändrats eller använts annat än att du provat varan. Eventuella etiketter får inte avlägsnas och medföljande förpackningar ska återsändas.

Vid defekta eller transportskadade varor tillämpar Bonnier Magazines & Brands gällande konsumentlagstiftning. Kontakta kundtjänst snarast vid upptäckten av ett varufel eller en transportskada för reklamation.

Återbetalningen till dig sker så snart vi mottagit din godkända retur eller senast inom 10 dagar.

Om du vill returnera en vara genom måste du själv betala fraktkostnaden för returen av varan.

Logga in högst upp på sidan med ditt giltiga prenumerationsnummer och postnummer.

Att ändra textstorleken är inte att rekommendera eftersom en del text då kan försvinna ur bild. Om du har svårt att läsa texten bör du istället använda din webbläsares zoom-funktion så att textstorleken ändras med bibehållen layout.